AKU TULANG RUSUK SIAPA ?

20 June




Assalamualaikum....
hai cemuahhhhh
 *nak jadi palat C jap hahahah !!

 *tarik tangan mamat korea amik gambar* Lewls.
 Memang takda kena mengena. 
Okay chill.

 aku dah lamaaaaaaa gila tak update blog.
 hahah baru bapa hari.. 
x pe x pe now aku nak update
Ye tengah update ah ni! 
2 pagi still lagi ngadap lappy...
sambil berassignment sambil tu jugaklah
 nak tweetting dan blogging...
well, otak berserabut! 
entah pe kebende yg aku pikir pon tak tau...
perkara paling tak suka bila aku dok ostel
macam ni lah benci gila
ni buat aku malas gila dok ostel
hidup aku jadi kosong tanpa family
hishhhhh....!

now playing KOSONG by Najwa
kosong ~ kosong ~ kosong ~

back to the tajuk entry pagi-pagi buta nih, 
memang sgt berkait dengan kehidupan seharian manusia...
mungkin aku sekali kot...
hahaha...
umo dah 20 larr...
klu tak pikir pasal ni bila lagi kan?
tapi masi x bpunya lagi
sapa nak mgisi kkosongan ni
tingalkan pesanan selpas bunyi kentut aku
hahahahah ~
gurau je

 it's a fact, 0K!
 sorang pompuan tu akan serious dlm perhubungan
bila umo dah cecah 20 dan lelaki? eeeemmmm...
mybe some yes and mybe some not really serious bout this...
lelaki lagi tua lagi laku kot...
ye ye je kan! 
ppuan ada ke macam tu paling tak pon 26
makAYAH dah cibuk dah
anak dia ni x laku ke
hahahaha
nampak sangat aku tipu kan
hahaha...


dan aku ni pulak terpikir  jam, minit dan saat ini...
klu member aku baca entry ni konpem aku akan jadi org yg terlebih famous 
dari artis yg sedia ada famous...
haihhh...
 c fika ni suka sgat mglentong orang
lalalalal~
korek idong sambil buat muka tak besalah
hihihi

come on guys,
 just spend some time on blogging...okey bebeh...

korang tau...aku suka sgt baca tweet-tweet, pesbook-pesbook orang pasal love-love ni...
dari yang common sampailah ke islamic...
kadang-kadang apa yg diorang ckp tu ada jugak betolnya...
hati pompuan ni lembut bak kain sutera,
kain sutera pon tak selembut ni
sekali terkoyak tiada lagi maaf buat laki itu...
huhu...mcm-mcm kan? 
but depends on that person lah kan...
kalau dia tu jenis pemaaf and jenis yang
 let by gone be by gone tu senang lah cerite...
macam aku ni
waaa fika puji diri sndiri nampak
lempang kang !
hahah

tapi ada jugak kes yg klu dia dah syg sorang laki tu dia akan jage baik-baik...
dalam kes ni kalau laki tu tak nmpk lagi memang kau saje cari malang lah derr...
mmg nak kena sepak pungung ang tu!
tapi kene pikir jugak pasal hati!
 mana boleh paksa kalau tak suka kan?
tu pasal ada ADMIRER lah CRUSH la
kann !
cinta x berbalas lah kata kan 
hahaha
korang tengok, korang tengok
nampak tak
putar belit betol kalau ckp pasal topik nih...
TAPI
even sempurna mcm mana sekali pon orang tu dah tak suka nak buat mcm mana...

dan tibe-tibe teringat satu kes...
ini tiada kaitan antara yg hidup mahu pon yg telah meninggal dunia...
hehe...
umo dah mencecah 30 tahun but still bujang...
dan orang sekeliling pon sering lah bertanya...bila nak kawen?
 uih, agak ketensionan jugak...
bese la...orang! 
klu tak kawen asyik bertanya bila nak kawen...
bila dah kawen tanya lagi bila nak dpt anak...
lepas tu tanya lagi, anak bila nak kawen...
haih, they keep asking the same thing...
dah masak sgt dengan soalan-soalan tu...
klu masuk exam konpem A++++...




btw, kepada lelaki yg telah tercipta utk aku...insyaAllah AKU
 akan cube melengkapkan tulang rusukNYA
 tanpa sebarang kecacatan...amin...berdoa juga KORANG pon mcm tu...:)





beri lah aku peluang melengkapi tulang rusuk kiri mu 
akan aku buat yang terbaik untuk kamu





Jangankan lelaki biasa, nabi pun terasa sunyi tanpa wanita.
Tanpa mereka, fikiran dan perasaan lelaki akan resah.
Masih mencari walau ada segalanya di depan mata

itu lah lumrah DUNIA

You Might Also Like

0 komen budak comel

Like us on Facebook