MIMPI NGERI MENJADI NYATA

15 June


okay, betul kan tempat duduk anda dulu ok..

Assalamualaikum korang : )

hello.. hello.. hello..
Hey Guys, Hey Gurls
Rajin dakk aku buat entry hihi... : )
Almaklumlah tengah bosan kan -_- 
bosan yang tersngat,
Hahahaha :3 *Apahal tetibe aku gelak ni?
Kite kat sini belum mandi lagi, ahahaha
TIPU JERR
*Well, u know me : )
si kuat kelantong

haa !
Ingat tak tarikh ne??
22 November 2010 
Ha?? buat muka lagi : o
 Kenapa dengan tarikh ne?
Kau kawin ke fika?
Asal tak jemput..
haha
laju aje bila sebut pasal kawin ye
 ROBERT PATTINSON x meminang aku lagi lah
hahah waaaa  Nampak sgat gatal nak kwin..
Tak adalah sebenarnya tarikh ni
tarikh besejarah dalam hidup aku dan tak akan aku lupa
sampai bila2
ya juga bukan je meninggal kan parut  
tapi
ya juga meninggal kan kesan dalam diri aku ni ha
rasa takut, sedih, geram sakit hati
semuah plus plus
haaa ! Nampak tak gambar kat bawa ni…..


teruk x teruk
mesti ingat aku ni minah rempit kan
tak, tak, tak
aku tak macam tu OK
aku mmg ske naik motor tapi bab merempit mmg aku x suka
yang penting semua ni x de kena mgena pasal motor ar…
pernah dengar orang terjun taksi x??
mesti korang biasa dengar  dari berita or surat khbar yaa dakk
dan kini korang boleh dengar dari aku sendiri pulak
dan ini pengalaman aku dan cerita aku..
dengar tauuuu begini ceritanya

***
Tepat pukul 8 lebih, lebih kurang macam tu la 
aku minta balik awal dengan bos kat tempat keje
untuk join grop bowling kat summit
dalam pejalanan masa pi bus stop
ada lah seorang driver taksi tu 
dia tahan aku dan aku memang kenal dia lah juga
and dan biasa naik dengan dia
tapi aku memang tak sangka malam tu dia mabuk
serius aku tak tau
bila dah naik baru perasan die ckap pon tak betul
ok ni mkin aku mgaku kesalahan aku
aku tegur dia aku cakap
“ uncle boleh tak mmandu kalau tak sya boleh cari taksi lain “
Mkin dia rasa tecabar kot
lepas tu dia jawab
“ tak apa saya antar awak dulu nnti saya pegi kedai “
Sebenarnya dia nak pi kedai beli minuman
Tapi aku pulak
x sedap hati sebab tu aku ajukan soalan macam tu
lagi bau mulut and cara dia cakap buat aku naik risau 
tapi dah dia kata nak antar aku dulu
so ok lah kan dia nak antar aku dulu lpas tu dye nak mati pon aku tak kisah..
haaa ! yang ni buat mimpi ngeri aku menjadi nyata 
sampai jalan besar boleh2 dia ubah fikiran tak nak antar aku pi summit
GILA nak menangis aku..
puas aku merayu minta maaf, 
siap aku sangup bayar dia berapa dia nak asal dia berhentikan aku kat jalan
ya allah masa tu hanya allah yang tau
bila dia cakap
“ saya tak nak saya tak nak hantar awak,
 saya nak bawa awak pegi jauh dari sini saya nak k***kek awak”
Ya allah perkatan tu buat aku duduk macam cacing kepanasan kat set belakang
Aku pulak terus merayu
Semakin aku merayu semakin laju pulak dia bawa
Dup.. dap.. dup.. dap..
Jatung aku berbunyi
Dalam pikiran aku dua benda je
Mak aku dan aku akan mati 
Pikiran aku jadi kosong
Dalam otak aku 
TERJUN DARI TEKSI TU
lagi pun
tu je jalan yang ada
Lebih baik mati terjun taksi dari mati kena rape
Kena bunuh lepas tu kena buang..
aku dah tak pikir panjang dah aku buka pintu teksi 
Eh.. eh tak sempat lagi aku terjun 
kaki aku dah di tarik jalan raya
teguling2 aku mcam buah yang jatuh dari atas bukit..
hbis dari muka, kepala, bahu smpailah kaki
rsa macam kena parut oleh parutan kelapa yang besi nya tu
oleh tar jalan tu

Pewwwwww time tgolek tu aku tak leh lupa 
Nasib lah jalan tu tak banyak kereta lalu lalang 
Boleh mati aku di langar 
 lepas tserat tu aku boleh bangun selamba heroin lah katakan
Masa tu tak rasa sakit lagi
And then aku kutip duit aku yang betabur kat jalan..
And yang paling menyedihkan tak ada sapa nampak and nak hulurkan bantu
Masa tu aku laluinya sorang2 *sedih*
 balik dengan blumuran darah, bekaki ayam
Untung umah aku tak jauh dari tempat tu
Lalu je depan taksi hbis aku maki
Aku kata “ teksi tak guna pegi mampus lah korang “
Yang pacik2 teksi ni dah pelik da siap tanya
Kenapa, kenapa, kenapa
Peduli apa aku
Sakit hati aku ni ha...

bila balik umah pulak
mak aku, 1001 soalan dye tanya
Aku bagi jawapan tipu kata aku kena ragut
(Ada sebab aku tipu  ok) 
haha
Mak aku nak pulak pcaya cakap aku kan
Mmg x lah
Luka aku time tu agak parah lah juga
Tapi nama HOSPITAL mmg tak kan aku nak pinjak sma sekali tidak
Aku lebih rela ubat sendiri
Aku bekurung dalam bilik  and aku cuci luka aku
Yang paling aku tak boleh tahan bila aku tepksa potong kulit aku yang dah terkoyak
and bersihkan bahu aku yang belubang
Ya allah takut + ngeri gila
Tapi kalau aku tak buat sapa nak buat doctor??
Memang tak lah kan
So aku buat semua sendiri
Aku lalui dengan hati yang tabah 
Cewahhhhh ayat tak le belah hahah

2 minggu juga aku telantar kat rumah
Kalau ikutkan time tu aku dah sambung belajar da 
Tapi sebab kan kemalangan ni aku minta tunda kan kemasukan aku 
Ke bulan January awal tahun 2011 
that's why aku ada masalah sikit bila nak daftar subjek
ambik slip, aktif id sebab no id ada masalah 
aku daftar bulan November pi masuk bulan January.

TAPI ceritanya yang penting
aku selamat dan masih diberi peluang untuk hidup kat dunia ni 
terima kasih ya ALLAH sebab beri aku peluang sekali lagi
dan kini aku dah mula hidup baru
 aku dah masuk belajar
dan masih lagi begelar pelajar
and

aku harap peristiwa ni tak kan berulang lagi
dan belajar dari kesilapan..
behati2 lah pilih teksi kalau boleh naik bus je lagi senang
biar lambat asal selamat naik taksi pon biar berteman BAHAYA !
dunia dah akhir zaman
manusia dah tak ada perikemanusian
mmg betul kata orang ajal maut ditangan tuhan tapi sekurang2 nya
kita kena usaha juga supaya bde tu tak jadi kat kita 
kalau boleh kita elak, kita elak kan
 x guna bila dah jdi baru nak buat masa tu entah idup entah mati... 
kann


bahgian bahu,
parut kekal smpai sekarang

so kalau ada nampak parut kat merata tangan, siku, kaki
harap jgn tanya kenapa
sebab aku dah cita panjang lebar kat sni
okkkk....



yang ni x termasuk ni kes gadoh
*tumbuk cermin*


You Might Also Like

0 komen budak comel

Like us on Facebook