EGO KE AKU ?

28 July

haii ^,+''

dengan ini saya memutuskan 
yang saya tidak suka di tanya soalan sedemikian rupa...
"msg dengan dia kah?"
 "jawab jjur, masih contact dia kah"
n so on laaa !
 saya tidak suka benda yang saya tak buat tapi orang tanya 
seperti saya lakukannyee 
maka dengan itu terdetik la di hati saya ingin melakukannya
tapi keEGOan mematahkan semuaNYA
bukan ta nak msg tapi
takut msg ta beBALAS
buat sakit aty je
or
msg MACAM nak TA nak je
so batter ta paya msg..
akn ada di KALANGAN kita sakit aty..



dear ALLAH !! please help me
i don't want this feeling 
everyday i open my eyes yess i will !
 i will remember her .
 if i try to forget her, it's become very hard for me .
my heart become broken .
ohh !! shit ! come on FIKA!!
you should be a good young lady dear .
k lah,
tu jer lah nak tulis tuk second entry kali ini .
selamat tido ternganga n berdengkur di tujukan untuk diri sendiri .
sekian



You Might Also Like

0 komen budak comel

Like us on Facebook