BERAYA DENGAN ASSIGNMENT ! :')

21 August


Erk,
ASSIGNMENTku berLAMBAK, OTAKku berOMBAK 
HAHA bajet pandai buat pantun 2 kerat 
yang bukan macam pantun pun GAGAL! -.-" 
memang lah kan lumrah orang yang 
tidak dapat A masa SPM. 
Tidak berbakat untuk berkata-kata tapi 
kalau mengayut aku pandai! 
hewhewhew~

Anyway, lupa pula bagi salam kan.
 Assalamualaikum pembaca yang 
comel-comel belaka macam 
tuan punya blog ni hahaha 
npak tak BAJET ANGKAT BAKUL sikit :p. 
 ehhhh Diharap semuanya sihat-sihat hendaknya 
(macam bagi ucapan dari oversea dalam MHI la pulak)

Dalam petang-petang yang dingin macam ni,
 terasa dingin pula kan aku memerah otak
untuk fikir IDEA yang GEMPAK2 untuk assignment. 
Tau apa itu assignment??! 
Assignment itulah 
"hadiah" daripada lecturer 
yang memang sangat baik hati untuk mendera student. 
Lebih-lebih lagi bila dateline 
sangatlah around the corner 
tapi nak yang GEMPAK and WHATEVER T_T
( buat muka bengang }:/ ) 

Kalau belum rasa buat assignment, 
sabar-sabar lah ya dik yang bakal nak masuk U tu. 
Mmg jauh sekali dari projek/folio
 yang adik2 kena buat masa sekolah menengah. 
Serius, ini bukan omong kosong!
 Kalau sudah rasa,
 memang macam mau tarik-tarik rambut
 sampai botak. Gahhhhh T_T

Sebenarnya, sekarang pun tengah buat assignment. 
Bengang kejap itulah curi masa update blog. 
Sambil-sambil otak gah fikir DESING apa 
yang sesuai aku kena buat errrr, 
sambil cuci mata tengok gambar2 PURPLE BOYZ. 
HIHIHI~
 memanglah lambat siap kan assignment aku? 
lagi banyak masa aku luang tengok gambar2 dia 
daripada tengok DESING2 yang mrepek 
yang buat kepala aku pecah nak fikir. 
Oh mungkin leh jadi gila juga lah. 
Tapi apakan daya, 
aku kan suka stalk dia jeeee.
 Semangat membara tgk dia
 daripada semangat buat assignment.
 Tapi MASALAHNYA dia tak tau pun urmmmm 
bikin hilang semangat aku jerrr!


Dengan assignment bertimbun, 
jadi raya pun tak ada MOOD. 
Memang sangat STRESS!
 Ok random update dari student 
yang tengah bengang nak siap kan assignment !! kbye!




MAGAZINE



ILUSTRASI

ILUSTRASI

WATER COLOUR

MULTIMEDIA




You Might Also Like

0 komen budak comel

Like us on Facebook