KEBOSANAN :')

03 August


Assalamualaikum..
Haikk..
Buatt apa tu . ?
Sekoding kita yekkkk .
Hihihihi…
korang tau ta aku lalui
Satu hari yang membosan kan .
Tidooo and mghdap lptop
Kalau ta BERfacebook BERtwit
Haiiii yahhhh bosannn wohhhhh

tapiiiiii
oleh sebab bulan puasa kan
Kita membaikakn hati lah buatkan
 HEADER blog mamber kita .
Untung ohh aku ta pernah baik macam ni
Hanya bulan puasa je tauuu .
HEADER ni
Untuk kawan aku .
urmmm
Design aku ta lah cantik and
gempak macam korang nya tu biasa2 je .
BUDAK BARU BELAJAR Jer
Suka atau pun tidak aku dah buat .
FREE ok ta bayar .
So zip mulut korang bila nak kutuk key .
Hahahah, ( garang nya kau fika )
Ta ada lah main2 je .
Segala komen aku terima utuk perbaiki ksilapan aku…
So komen je ok .
yang mana memang nak kutuk aku tu 
sila cakap dalam hati ok .
nanti aku kecik aty .
aku gajuk
kan susah nak pujuk .
hihi

ada dua HEADER yang aku dah siap buat .


..Syahirah Roslan..

..Haniff hunter..

harap korang terima dengan hati yang terbuka
hihihi ayat ta le blah .
:)

You Might Also Like

0 komen budak comel

Like us on Facebook