CURANG !

08 September

Terasa sedih je bila orang yang aku sayang dipermainkan 
depan mata aku oleh girlfriend dye yang dye paling sayang
 tapi apa aku nak buat... 
nak marah perempuan tu, aku sapa? 
sedikit pun aku ta de hak nak masuk campur, 
tapi dye orang yang aku sayang, 
orang yang aku cinta 
dye happy dengan kau. 
tap kalau kau dah buat senyap2 macam tuhh kat dye.. 
memang perangai kau biadab perempuan 
sumpah cara kau tu memang kurang ajar.. 
kau sedar tak kau sedang mempermaikan dye....
 dye punya lah sayang kau, 
kau seronok dengan lelaki lain.... 
 mesti kau rasa bangga kan konon2 lah lelaki sana sini rebut2 kau......
 bapak lah kau memang jahat perempuan... 
kenapa lah kau kejam sangat sanggup kau buat dye macam tu....
beruntunglah kau dye sayang kau 
 sedangkan aku mampu tengok dye dalam senyap, 
mampu tetap gambar dye even sakit hati tengok gambar kau dengan dia
 dan sebelum ni dengar masalah dye 
pasal dye gadoh gan kau.... 
walau pun sakit aty, 
aku still cuba cadangkan supaya korang berbncang
masa tu aku hanya mampu  
mampu tesenyum bila dye mula bahagia balik dengan kau 
tapii why.. why.. 
 kau buat dye macam ni,
aku x boleh tengok dye sedih lagi2 bila dye tau perangkai buruk kau tu.... 
jadi berhenti lah belakon depan dye seolah2 kau sayang dye 
sedangkan kau sudah ada penganti dye..
hentikan semuah nya...
sebelum kau dibalas benda yang sama apa yang kau buat kat dye..
hukum karma sentiasa ada

# tolong jangan lukakan hati dia
saya sayang kan dia !






You Might Also Like

0 komen budak comel

Like us on Facebook