EXAM..EXAM..EXAM..

25 September

ni lah dye..
kata risau pasal exam tapi dah pukul bapa
masih x stdy.
bagusssss amal kan selalu ck fika oiiii
esok lusa dapat keputusan 
sengeh sorang2 call 999 minta antar tanjung rembutan yerrr
jenis smuah nak last minit
dah habis exam 
baru nak ckap..
menyesalnye aku x baca bab ni semalam...
nmpak x kebo**** aku di situ...
hahahah ok yang tu aku gaku...
atoi yaiiii
sebenarnye 
perlu ke ada exam macam ni????
bagi je lah assigmen aku sgup buat dari menjawab exam...
serius bab membaca mgingat sorry lah mmg aku sgat2 lah
L E M A H
ni mmber swuh tdo awl sok awal pagi dye kejut stdy....
okkkkk tapi sebelum 
 tido nak melancong kejap kat sni....
lalalalalalala ~ :D 
ok dah habis kan masa 30minit disini...
kawan2 doa kan saya esok dapat jawab exam yerr
:)
baabyeeeeee NIGHT ^_<

:)



You Might Also Like

0 komen budak comel

Like us on Facebook