FRURT PLUS ADA KENANGAN :)

15 September

20 JUN 2012

semalam cita pasal ferrero rocher
ari ni lakk cita pasal gula2 frurt plus ni pulak
apa sal dgan gula2 ni fika?
mesti nak tanya macam ni kan...
dahh tau dahh..
hihihih
*macam ada orang nak tanya perasan*
tak ada lahhh sebnarnya tgah slongkar beg 
cari pensel picit kita entah mna lak pgi
ttbe tejumpa lah bde ni..
haaa ni nak cita ni..
buka pasal cara buat dye,sapa yang buat ke apa..
cita nye mna aku dpat gula2 ni... 
20JUN2012
pewww power gila kot ingatan aku
tarikh tu masa kami dok pulun membuat assigmen kat ali bistro
masa tu bukan bedua betiga , aku acap and dye 
tgh buat assigmen ttbe dye hulur gula2 frurt plus ni
mula2 aku x ambk pon aku biar je kat atas meja tu.
ttbe mmber dye dtg dgan slmbernye
duduk2 je, twus di ambilnya gula2 aku tu...
urmm dlm aty aku nak marah
tapi entah mcm ne dye letak balik
aku twui ambk msuk beg 
hahahaha
ok yng ni mmg kelakar penting sgat ke gula2 tu....
sebnarnya gula2 tu x penting pon tapi 
org yang memberi gula2 tu penting untuk aku
so setiap apa yang dye bgi tu akan mjdi bde yang terpenting..
haaaaaa! kena lak kat aku yang suka simpan barang..
mmg kena sgat lah...
kannn kannn..
so setiap benda ada kenangan even bde tu skcik mna pon
so jgn pertikaikan bde biasa
sebanarnya dalam biasa tu, 
ada sejarah ada cerita tersendiri...
FRURT PLUS ADA KENANGAN
:)

You Might Also Like

0 komen budak comel

Like us on Facebook