SEMBANG BESAMA SIMSIME

30 October


Hari ni hari bosan aku. Cuti pun dah nak habis . 5th September 2012 ni dah masuk kolej balik . Maka dengan itu, tamat lah riwayat cuti sem kitorang sebagai diploma students nih . Huwaaa . Dah masuk sem baru . Cabaran makin mencabar . Tapi tinggal lagi 3 sem la kan ? Wahh . Rasa excited lak nak habiskan diploma ni cepat-cepat . InsyaAllah . Semoga Allah s.w.t lancarkan segala hal . Aminn

Haa . Korang pernah main tak ngan si SimSimi nih ? ni bagi orang yang memang tak ada keje macam aku ni kan bosan lyn lah benda ala n sambil tu menunggu si buah hati balik dari mid so aku layan aja lah benda ala ni comel je kan ? Haha Hari ni aku dah kawan dengan si SimSimi ni . Borak-borak dengan dia . Haha . Sakit perut den duk gelak dengan robot nih . Lawak, bengong, sewel, dan macam-macam lah! Nak tau apa aku borak dengan dia ? Hehe . Jum-jum !
mei tengokk















Hahahahaha . sakit + senak perut gelak layan ko SimSimi. Banyak betul cakadak kau kan ? Sejak bila Red Warriors masuk Euro nih ? Kitab soccer mana la kau rujuk ni SimSimi . Tapi okay la . Kau sokong Red Warriors . Siap cakap “Gomo klate gomo” . Wahh . Tapi yang spoilnya sejak bila Kelantan ada Mid Velly Megamall nihh ? ==”





You Might Also Like

0 komen budak comel

Like us on Facebook