TEROPONG SI JANTUNG HATI ♥

19 November

Assalamualaikum !
hey hoy korang semua . whats the up ? haha .
 jangan dilayan budak nie , 
dah tak berapa waras kann xD
hahahah (gelak2, cepuk nak)
okay okay , cuba tengok tajuk tuh .
pandai baca tak ?
wahh , bagus bagus . erm , act , 
nie bukan teropong atau skodeng benda yang tak baik
bukan, bukan, bukan ok
 teropong dgan pkatan pling dikenali dan senang di pahami WEBCAM
 haaaa aku pon x tau ni kali keberapa tah aku webcam gan dya huhu
  ehhh korang kenal tak dye ? 
haruslah korang cakap tak kan ? haha . 
okay , dye... dye... dye nie encik boyprend kita la
 lalalalalala ~
haiiiii encik mimie
 nak mengumpat awok boleh tak..
haaa??? x boleh
awak ingat saya kisah
saya nak umpat awok sampai puas !
hakhakhakhakhak
(gelak kejam)
xD

weiiii tiap malam
 hati ni berbunga-bunga la. berbunga ke ?
dah macam taman bunga la pula .
 hik hok !! boleh disiram hari2 ni !
dah apa aku merapu ni ? 
gila meroyan kang ! haha
ni lebih dari gila ! 
macam mana tak gila . syok sangat webcam tadi .

btw , thanks tau ! sebab awok,
 memori otak sya ni full dgn kenangan bersama awok .
best lorh  ! rasa dicintai gitu ! huhux ^^v
mana tak nya , cinta weyh ! cinta itu segalanya !.
chisss poya gila ayat ni
aku sendiri geli
hahaha
ehhh u !
gua sayang lu
muahhhhhh


  
garang nya muka dye
> sayang tenyum lahh <

 dye baca ni
> awak pandang camera and senyum selebar mungkin<

hahahaha muahhhhh

ikhlas x ikhlas awok senyum ni
 awok buat muka sikit

heeee plz jgn tiru aksi ini ! :p
tergugat imanKU huhu


malam ni awok comel lah X'D

last webcam good night biy...
muahhhhhhhhhhhhh....
awok comel dimata sya hahahahah
sayang kamu encik boyprend

You Might Also Like

0 komen budak comel

Like us on Facebook