COUPLE DENGAN KAWAN BAIK DAN EX MAMBER SENDIRI MENJADI CONTROVERSY !

05 November

Bila tak tau cerita sebenar
 orang akan cakap and buat andaian aku
KAWAN yang MAKAN KAWAN
KAWAN yang TIKAM KAWAN dari belakang
HARAPKAN PAGAR, PAGAR MAKAN PADI
Hammm
And
Whateverlah kan
tapi
Is ok
Mulut orang kan
Mana boleh kita nak tutup
Kata my bos zainudien lumrah dunia
Lahh kalau ta de mengata memang ta sah..
Lagi pun ta best pulak kan lakonan ats dunia ne kalau takada tu semuah..
Hidup ta jdi mncabar lgsung yaa dakk.
Lagi pun aku dah tau nil ah RISIKO yang aku kena tanggung bila
COUPLE dengan KAWAN BAIK dan EX MAMBER sendri…

Why yerr???
Terkejut !!!???
Teruk sangat ke bunyi nye..
Ehh Ada undang2 ke megatakan couple dengan ex mmber tu salah??
Haishhh korang ni
Mana korang dapat undang2 ni???
ooooo
Korang ne nak jadi PAPARAZZI sangat ke????
Suka kann nak cari CONTROVERSY
Nak HOT kan keadaan
Sorry
KAMI ni BUKAN hot
TAK PAYA lah nak kecoh sangat
THINK POSITIVE sudah
Benda ni jawabpannya satu jer
 dah JODOH kami
lagipun
Selagi dye BELUM JADI suami orang
Dia BUKAN milik siapa2..
Dan aku pun
BUKAN RAMPAS dia dri siapa2 pun
dah sesame single
kami pun dah lama kawan
salah ke kami couple..
TOLONGLAH kita bukan budak2 lagi..
dunia ne bukan lah besar sangat 
pusing2
kalau dah jodoh dengan sepupu sndiri pon boleh jadi
so tak paya lah nak hairan sangat kann
apa lagi hbungan aku dengan dia
untuk pengetahuan korang
aku tak tikam mamber aku sendiri ok
sebelum benda ni belaku
orang pertama yang aku tanya dia lah
mamber aku 
aku jenis tak boleh buat keputusan tnpa pendapat
so
why korang fikir dye akn terkejut 
bila tau semuah ni
ada ke korang harap ada SESI tarik2 rambut
caci hamun
and akhir sekali TARIK MUKA dan PUTUS KAWAN
korang harap benda ni ke???
wooooo rasa sernok ke memecah belahkan hubungan orang
oichhhhhh 
BUDAK2 jerr buat macam ni
kami bukan budak yang baru nak naik ok
kami dah dewasa
 dah boleh kawin dah kot
so please,
tolong lah BERHENTI JADI BATU API.
JANGAN jadi kan kami musuh
aku SAYANG kan dia
ok.
so tak perlu nak tuduh bukan2 
kami ada alasan tersendiri
ada kalanya boleh kami kongsi ada kalahnya tidak
take note ok !

for my dear BEST FRIEND :
THANKS
 sebab 
dari awak saya kawan dengan dya,
 dari awak saya dan dya kenal
dari awak jugalah saya dan dye couple 
dear frirnd awak pelengkap jodoh ku...
thanks sayang

for my::Lover
THANKS
welcome to my live
S A Y A N G


COUPLE DENGAN KAWAN BAIK DAN EX MAMBER SENDIRI MENJADI CONTROVERSY !
I don't k!

You Might Also Like

0 komen budak comel

Like us on Facebook