I WANT YOU, PLEASE ♡

09 June



ASSALAMUALAIKUM SEMUA:)

Hishhhhh ke belakang sikitt. Say hi to hello. Hello never byee yee..


Hi. Didn't you miss me? Okayy tak. Ouhh okay thankyouu hihi :'). Hari ke hari, hari ke jam minit ke minit saat ke saat banyak yang aku jalani. alahh korang pun serupoo ann -.-' Sebenarnya aku taktahuu nak update apa. Okayy sila menyampahh tapi tapi aku nak update jugak, Okay sila meluat :) hihihiOkay dia? Dia tuh sapa haa? Nak tahu? Walehh walehhh weiiii, lekluuuuuu -.- ni perjalanan hidupp aku yang penuh dengan propaganda... TIPU JE ^_^
SEBENARNYA

Aku telah hilangg apa yang aku nak. eh eh jangan buat muka pelik mcm tu OK.. no, no, no -.-'' sebenarnya aku tak dapat apa yang aku nak kecapi :') Ya lah kadang2 kena lah terima hakikat tak semua apa yang kita nak kita dapat, ada juga tak.. Macam aku ni. aku yang terlalu berharap pada sesuatu yang tak pernah menghargai aku. Siapa? Nak tahuu? Yuhuuuu lekluuuuu (Y) Ini rahsia. Satu rahsia biarlah ia menjadi satuu rahsia ok ^ ^


nowplaying Sudah cukup Sudah by Nirwana Band 

layan kan je hati yang lara ni ~,~*
...
Suatu malam dan saat yang memboringkan. Sekarang aku jadi rama-rama :) I WANTT YOUUU . aku nak lu beb. aku jatuh hati. auchhh shitttt benci nya hati ini.. Eh tolongg pandang akuuuu, Tuhannnn hensemmmmnya dia -.- gelodak jiwa remaja seyyy. Aku harap dia baca entry aku. Eh perasan nye? Yessss i did. Aku akan terus berharap terus berharapp dan terus berharap dia bacan entry nihh. Aku nak dia sedar im loving into himm. Ohh pingsan sekejap : >  Mungkin entry ini agak meloyakan anda. Anda? Siapa anda? Youu!! awak yang sedang menbaca entri ni. poyoo seyy macamlah ada orang nak tengok belogg aku. Hew :3 korek hidungg, muka tak bersalah. Sape berani menentang akuu, ciss kuwangg ajooo :3 hew #sedih sekejap..
Arghhh tak kesahh tak kesahhh pokoknya aku nak dia gak. Aku nakkk!! stail lapar kasihh sayonggg. Yess i am. Ohh tersangat mungkin :') aku tak tahann. Aku kebohsanann, aku harap dia sedar aku suka dia. Suka? yess suka :'> Kbye. ♡




♡ Tunggu dan terus menunggu..
semoga aku x bosan menunggu -,-''




You Might Also Like

0 komen budak comel

Like us on Facebook