STORY ABOUT MY CRUSH ♡

11 June


Okayy camera fokus.
Okay senyum okayy cun, rapat lagi dekat lagi. Ok set,
1 2 3 click. Hi :D

Assalamualaikum.....
para segala sekalian makhluk yang membaca entry ini.
Ehem ehem aku dan sukahati aku haha : )


Story About My Crush. ha? mesti buat muka macam ni kan }: o 
ok dalam
bahasa facebook ADMIRER
bahasa twitter CRUSH
and
bahasa paling senang lah and muda dipaham PEMINAT

OK.. OK..
Malam ni aku nak cerita pasal ni la ? 
Haaa korang mesti ada guy/gurl yang korang minat dari jauhkan atau pon dalam diam kan kan ?
jangan tipu x baik dosa. : p
Aku pun x kurang jugak macam tu, aku adalah minat seorang lelaki ni,
 kenal kat kolej aku lah, dari kolej ke facebook dari facebook sekang twitter pulak 
hahahah
 jauh betul pekenalan kita orang... 
Tak pernah bertegur? eh x de lah betegur lah duduk sebelah2 lagi, dalam class kadang2 minta ajar kat dye. tapi sekadar yang orang tau kawan je lah kot x lebih dari tu, 
aku je minat dye. aku rasa dye x lah kot. :' )
 Tapi kan bila dia update status atau gambar aku mesti nak like semua tentang dia , kalau kat twitter aku mesti baca ulang2 twit dye. Hahaha : p 
 Tapi aku pun xtahu kenapa aku suka dia, gila kan ? Mesti korang fikir dia ada iras-iras
ROBERT PATTINSON kan ? Tak punn, tak sama langsung.
TAPI
 Rupa dia hanya sama dengan HYUNG JUN KIM jer hihihi jealous lah tu :), 
tapi bukan sebab tu aku suka dia. Sebab aku memang suka dia nak buat macam mana,
 tapi memang xlah dia tahu aku suka dia kan. Gila,
 Aku memang suka, tapi biarlah diam je. Sebab aku tahu, tak mungkin kami akan kan haha : p 
#ayat aku sedih lah pulak kan hahah.
TAPI
 Bak kata orang kalau cinta , dapat tengok bumbung rupa pun jadilah. 
Kes aku , dapat tengok kereta, wall facebook dan twitter dia pun jadilah. 
Asalkan dia selalu happy dan bahagia : ) 
Kalau cinta tak semestinya memiliki , cukup kita bahagia tengok dia sentiasa tersenyum . 
Ahah,
 aku tahu mesti korang cakap aku bodoh kan ? 
Elehh aku tak kisah punn.
tapi jangan cakap kuat2 nanti aku gajuk hihi
ok.. ok.. ok..
sbenarnya x kisah pon korang nak cakap apa
 SEBAB
 aku bukan kacau BF orang pun,
 dia sendiri cakap kat twitter dan facebook dia tak ada GF,
 so takada sebab aku takut lah hihihi confident betul aku ni.
x kisah lah
 Janji aku tak jumpa, and say
 '' I REALLY LOVE AND WANT YOU IN MY LIFE '' 
mau nya dia mati terkejut
So , lebih baik pendam dari bercakap.
 Sebab kadangkala banyak perasan kita perlu jaga. 
termasuk persan diri kita sendiri
tapi ayat ni aku pecaya
JODOH X KEMANA
and ingat jodoh kita urusan DIA  الله




dalam diam aku suka kau ooo :)




curi2 pandang kau : ')




aku admirer kau lariiiiiiii : D



note yang ada admirer macam aku ni :
 tidak salah kita suka orang dalam diam ok jangan takut orang cakap kita pengecut tapi sebenarnya kita nak menjauh kan diri dari benda2 maksiat yang allah telah larang bukan ka becinta atau pon couple tu dilarang dan sekali kita boleh menjaga perasan kita sendiri..
insya allah ada jodoh x kemana : )


You Might Also Like

1 komen budak comel

Like us on Facebook