BOSAN PUNYA PASAL !

23 September


Assalamualaikum...
Salam. 
ya ya, saya tahu dah bagi salam. 2 kali dah pun. 
Suka hatilah, ni blog saya 
Apa orang lain kisah. 
Agak lama dah tak updat blog
padahal baru sminggu lebih
huhuhuhuhuhuhu >,<
Tak berminat plus tak berniat.
 Rajin sikit sebab gahh musim exam 
Apa pun, tabik spring ahh follower maintain  je.
 Kisah apa orang nak baca ke tak, asal saya happy. 

Oh ya, saya pening plus pusing dengan keadaan yang membosankan. 
Betullah, harta benda tak semestinya membahagiakan seseorang itu.
 I have everything (cuma ta ada boyfriend)
 Sorry, ayat tak boleh belah apetah lagi ayat yang lagi sakit hati. 
Sila muntah sekarang dan makan balik untuk memenuhkan ruang perut anda. 

ehhh malam ni bosannnnn + gila = bosangila
ni ke kehiduapan seorang pelajar yang singel
huhuhuh itew nak boyfriend satu
le ta order kat kedaai mamak??
ehhh mamak nak boyfriend satu !
huhuhuhuhuhu
haiyerrrr apa mau buat ni
saya ada laptop, internet walaupun lembap macam siput 
terberak-berak , ada tv, Tapi still bosan ooo
aikkkkk fika asik merungut bosan je..
apa kata ko pegi belajar,
kann gah exam ni

belajar tak nak, ni lah saya 
cuba lah pegi belajar cikkk fika oiiiii
nanti....
ta ada lah soalan ko tu soalan last minit nak terberak nya jawabpan !
huhuhuh

ehhhh 
(saja nak ubah topic,cita pasal stdy mmg aku slow)
 twitter saya macam sunyi je.
bukan je lagi memang sunyi.
x kan malam minggu awal tdo kot
baik bnor ehhh kwan2 saya ni
 budak2 yang tweet ada le 2-3 ekor. 
soo maaf lah
 kalau saya memenuhi ruang twitter tu kan
sorry
Ada je tweet bengong yang saya nak tweet.
bosan ! paham x??

Bercakap pasal twitter.
 Twitter tempat untuk 
menjerit, memuntah, memakan, dah me apa jelah.
 Nama pun twiterrrr (dengan gedik-godangnya)
 mestilah nampak sangat mulut aku ni bising.
 Macam macam nak ditweet. But, tak semestinya kat luar saya mcam tu. 

ni agak2 mesti korang mau tanya
 cik fika ta ada phone ke main lah msg ke call ke 
hilang lah bosan tu.
kann mesti mau tanya macam ni..
sebenarnya saya
ada je phone, boleh je msg boleh je call
tapiiiiiiiiiiiiiii 
saya takut orang yang saya msg tu bosan
saya ni bukan pandai nak msg2 nak call2 bagai
saya tak tau nak cari topic apa nak sembang
that's why lah saya ta ada boyfriend kot
tapi kadang2 saya tanya gak mmber2 apa yang dismbangkan 
kat msg tu syok je tengok korang main msg bagi lah tips.
jawabpan yang dowang bagi msg biasa2 je
yang biasa2 macam ne pon saya ta tau
haisshhhhh ta apa lah asal korang bhagia
dan maaf lah untuk sapa2 yang msg saya,
saya ta balas bukan saya sombong ke apa
tapi kadang2 saya tak sedar ada msg 
ya lah hanphone bukan 24 jam ada kat tangan kadang2
hanphone kat bilik tuan dye nun jauh disana
apa ta nye sdar2 msg dah 2jam yang lalu
jenis saya lak kalau dah 2 jam buka msg baca ttup balik lahh kan,
kecuali someONE yang saya rasa spciel  yang setiap masa saya
menunggu msg dari dia
yang tu saya laju skit hahaha >,<
nampak permainan dia kat citu..
ololololo jangan lah kecik hati
kadang2 msg yang penting tak ada lah saya nak abaikan macam tu je
saya balas juga mengikut keadaan lah
kalau ada crdit lebih saya terus call
kalau tak ada msg je lah kannnn hihihihi

Okay sampai sini jelah saya meluahkan perasaan.
bosan saya ni
 Harap ada seseorang nak culik saya
 malam2 minggu ni bawa jalan2
bosannnnnnnnnnnnn
huhuhuhuhuhuh ^_^
klah byebye

saya comel ta ??
hihihihih masuk bakul angkat sndri ^_^ 

boleh pusingkan leptop untuk tengok gambar comel saya hihihihihi >,6


abaikan gambar ini >,<

P/S: Tetiba menggunakan ayat 'saya' sila muntah sekali lagi. Kan saya cakap, saya tengah bosan
so pagi2 buta ni memang nak mengedix 
So, aku mintak diri. wassalam sekali lagi. 


You Might Also Like

0 komen budak comel

Like us on Facebook