I'M LEAVING :')

17 September


Bukan leaving pegi mana-mana pun. 
Cuma leaving dunia blog untuk sementara ya,
 sementara! Sebab sekarang sudah 17/09/2012.
 Kurang dari bapa jam ja lagi aku final exams.
 So, oleh kerana mid term aku
 sem ne result aku tunggang langgang sikit,
 haruslah aku struggle kan.
 InsyaAllah, Allah kuatkan iman aku untuk belajar :)

 ♥ ILUSTRASI 
 18Sep, 2012 , 2.30pm - 5.30pm
 ♥ REKABENTUK GRAFIK BERKOMPUTER III : 2D 
 22Sep, 2012, 2.30pm - 5.30pm
 REKABENTUK GRAFIK III : MAGAZINE 
25Sep,2012, 2.30pm - 5.30pm
REKABENTUK PENGIKLANAN III : REKABENTUK 
27Sep,2012, 9am - 12pm
♥ MULTIMEDIA INTERAKTIF 
 28Sep, 2012, 3pm - 6pm

Ini jadual Exam aku. See, nampak ta?
exam nye esok, still ta stdy lagi
acam ana ni nak struggle kan rusult.
main2 lah si fika ni ! cepuk kang padan muka!
urmmmmmmmmmmmmm :'( 
 Sudahlah subject aku semester ni agak mencabar. DIE! T_T
SERAM !

Tapi korang,
 kalau berpeluang akan aku cuba untuk update blog.
 Kalau lama tinggalkan blog, 
nanti berhabuk pula kan. 
Hilang pembaca yang comel-comel belaka ni 
ehhhhh 
perasan pulak macam ada nak baca kannn :D
ok lah ok lah
mauu tedur sudah ni..

sementara tu 
hihih sempat lagi
promot muka sat
:)






Ini wajah comot + comel aku hari ni
 PURPLE gituuu~  
heeeee

kBYE !

I'M LEAVING :') 

You Might Also Like

0 komen budak comel

Like us on Facebook