HARI JUBAH SI DIA MUAHAHAHAH :p

14 November

Assalamualaikum :)
heeeeee
Lama betul nak ambil masa nak publish entry ni. Hee sorry ye. First of all, I wanted to say, CONGRATULATIONS untuk semua yang officially graduated!
Sekarang ni memang musim convokan
Mood convo belum habis lagi walaupun bukan aku yang convo, hehe.
 Aku nak ucapkan tahniah kat Abby mucuk masam masin  a.k.a Shafiq Farhan sebab berjaya mendapat segulung diploma dalam bidang diploma kulinari
Alhamdulilla akhirnya awak habis juga...
tahun lepas saya tahun ni awak
heeeeee

Jom tgk gambar :p
Selama dua hari di Penang 

HARI PERTAMA

Ni Gmbar family dia... 
bju merah tu hihihi sy punya :p
seblah tu pulak adik siti, strusnya ayah dan ibu...
kecik jer semuanya, comel..

heeee kita pon nak jugaaaa enter frame

hahaha ayah nak lari pi mana tuuuuuu

 kacau ibu sat... ibu macam mama suka tangkap gambar...

atotototot so sweet :p

heeee adik napa??? 

ragam adik siti bila sorg2 selfie.. tomeiii

HARI KEDUA

Tu lah keje along nya kalau dia siap awal
lepas tu kje kacau orang yg x siap...
betambah lah dik... hihi

kita pon termasuk .. tpi x pe kita suka awak selalu ganggu :'p
mood tgh happy 

abam macho dgn jubah nya 
muahhh skittt 

macam tiang pulak kami tgkap gmbar... :p

bahagia melihat mereka

muka ayah selalu buat aku kecut perut huhuhuh

macam tangga 


ibu kelihatan comel 

Pinjam Kebahgian kejap...

bila ku pandang adik situ ni comelllll lak :)

ini lah bahagia aku... :p

ayah tgkap gmbar powerrr ar smpai kebawah :p

And....this is my lovely man.

Hai awak


ehhhhh sapa convo sbnarnya ni

 aku yang lebih2 ni kenapa...

tqqq awak sbb datag heee :p

adik pon nak juga :p

power lahh adik baru tingkatan 3 dah convo.. msti bijak bistari ni huhu

finally dapat juga tngkap gambar BERlima :)
Tadi Gambar Sekarang Video Pulak :p

Hari Pertama Kami Sampai


Makan Makan Makan 


Sekaian Dulu Dari enter Blog cik fika heeee
Lebih gambar dari cerita...






You Might Also Like

0 komen budak comel

Like us on Facebook